I don't give a damn about my bad reputation!

Imorgon har jag min första introduktion inför höstens kurser, min andra är på torsdag.
På fredag skulle något hända.
På lördag är det fest i korridoren.
På onsdag och torsdag fixar Debaser Malmö och deras Freaks n Geeks tvådagarsfestival.
Det blir alltså en fullspäckad vecka!

Sunset Rubdown har jag redan hyllat här.
Känner på mig att en liten hyllning kommer också komma till White Denim efter onsdagens spelning.







White Denim - Myspace

White Denim - Spotify


Jet Link - Myspace

Sunset Rubdown - Myspace
Sunset Rubdown - Spotify

Monde Yeux - Myspace

OBSERVERA att det är gratis innan 22, och nästan gratis efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0