The Snormonster

Okej, så det är tisdagkväll. Jag har landat. Hunnit med ett Artsiterimöte med Musiksektionen för Lundakarnevalen, och hjälpt till med att inreda logerna. Backstageområdet osar (nog) nervositet. På flyget hem så blev jag helt plötsligt snorig och näsdukarna är mina bästa vänner. Det är nu klart att jag ska ta hand om/förfölja/serva/hänga med Edith Backlund (lirar kl 17:15 på Stora Scenen på lördag) och Maskinen (lirar kl 1 på Dansen, den stora AF-festen på söndag) under karnevalen. Känner ni att ni sitter inne på någon göttig info om dem så hör gärna av er. Jag vill veta allt från att Herbert hade MVG i kemi till att Edith har haft 20 frisyrer. Stämmer detta? För jag har ingen aning.


  

Jag kan t.ex snacka om Late of the Pier med Frej. För det är ju deras t-shirt han har på sig. Sånt göttigt. Ja, ni fattar!

 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0