Skapelseberättelsen

Någon frågade mig vilka de andra fyra killarna under "Kategorier" är. Tänkte svara på det nu. Mitt svar är: Jag vet inte. Eller E.P vet jag. Det har nog gått till så att han den där Koffa startade och fixade bloggen. Han sa sedan till tre killkompisar. De började skriva lite så smått. När jag och E.P sedan träffades på Valborg för två år sedan frågade han om jag hade lust att vara med. Kul, och ja! sa jag. Sedan gick allt ganska så segt. Men när syrran bestämde sig för att sticka till Tanzania i fem månader bad hon mig att vara hennes personliga musikuppdaterare. Då kom Min Rymd mera till pass. Nu är hon hemma igen men jag fortsätter ändå. Detvardet!



    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0