Tre videos

Jag skulle egentligen vilja posta Yeasayer's video till deras låt "O.N.E" för den är smått fantastisk. Men det går inte riktigt än. Kolla in den här istället. Jag skulle kunna posta She & Him's video till deras låt "In the Sun", för ni vet vad. Men jag postar istället Port O'Brien's video till deras låt "Leap Year". Ni bör ju självklart kolla in de andra två ändå. Men det förstod ni säkert.





P.S Vill bara påpeka att Arcade Fire är i krokarna kring roskildedatum. Hoppas! Och ja, höll på att glömma. Det verkar som att LCD Soundsystem kommer. Till Roskilde alltså.


Uppdatering: Och idag, onsdag, blev Beach House, Dirty Projectors och HEALTH klara för Roskilde. Exakt det jag chansade på från veckans teaser men man kan aldrig vara helt säker. Jag är lycklig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0