Saker att se framemot.

På fredag ska jag ta en tentapluggspaus och bege mig till Debaser för att kolla in norska Datarock. Första gången jag såg dem live var på Roskilde'07, och herre jävlar vad bra det var. När jag och min kompis Elin begav oss till arenascenen visste vi nog inte riktigt hur bra det skulle bli. Därför är jag lite rädd för att se dem igen. Det kan liksom inte bli lika bra som sist, eller kan det? I alla fall, jag ska försöka ha öppna sinnen och tänka i nuet. Undrar om de kommer avsluta med "The Time Of My Life" på fredag också...NUET var det ja! Och om exakt två veckor så står dessa gossarna och tösen på samma scen:

Crystal Antlers - "Little Sister"


    




P.S.1 Till den uppmärksamme så finns det ingen musik av Crystal Antlers på Spotify längre och därför också borttagen från min spotifylista Min Rymd #1.



Spotify - Datarock


P.S.2 I maj ska jag till Päääris baby och antagligen kolla Midnight Juggernauts. Min 2007/2008electrohjärtdel slår en volt.


Uppdatering: Syrran är dålig på framförhållning (lite jag också) och är en banger. Ogillar henne för det ikväll. Ni som ska dit, på Datarock alltså, får jättegärna berätta hur det var, om ni vågar. Då blir det spurtplugg och lundalivsfredag som väntar med de snygga biomedicinarna. Inte fel det heller.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0