Just playin'

Det krävs bra nostalgimusik för att få igång Sara en fredagskväll. Jag och syrran fick alltid skivor när vi fyllde år av våra kusiner när vi var små/mindre. 2003 var det år vi gick från att vara äldst på högstadiet till att vara yngst på gymnasiet, då var det hip hopigt som gällde såklart. Jag fick öppna Speakerboxxx/The Love Below och syrran fick öppna The Neptunes Present... Clones, fast att vi fick de båda ihop så förekom ändå fraser som: "Nej, du får inte lyssna! Jag fick den och du fick den!"...tonåren! I alla fall, shit vad jag har saknat Speakerboxxx/The Love Below. Det märkte jag igår.


Outkast - Roses 





Spotify - Outkast

Spotify - The Neptunes  (tydligen bara intro och tre låtar, men Frontin' är med i alla fall.)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0