Beach Fossil

Kom på ett band jag inte nämnt. Eller det finns många, men ett utav dem är Brooklynbandet Beach Fossil. Även dessa gossar hade ett COWABUNGAschema vad gäller spelningar på SXSW. Fulländaren ska komma någon gång i april. Här kan ni kolla in deras fyralåtarssession.   






Myspace

P.S Det kan vara så att Beach Fossil egentligen är sångaren Dustin Payseur's egna projekt och att de andra bara är med live i bandet. Har för mig att jag läst något om det. Eller så var det han som startade det och nu är de ett band. Aja, ni som vill veta får dyka djupare. Jag orkar inte och håller mig vid ytan.

 
 


Kommentarer
Postat av: L I N A ♥

haha choklad <3

jaa jag fårse :')

puss :D

2010-03-26 @ 09:34:35
URL: http://kabelradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0