Street Team

Nu är det bara snart 12 timmar kvar tills jag får krama om min kära syster. Nog om det!
Som många av mina nära och kära vet så är jag en del av Roskilde Festival Street Team. Och vad är detta undrar kanske några? Jo! Det är ungefär det du tror att det är. Jag springer runt på Lunds gator någon gång i slutet på april och sätter upp roskildeaffischer. Det krävs lite mer än så (men inte mycket mer). Fast i grund och botten handlar det om att sprida information om Roskilde Festival. Nu är det så här att de behöver fler svenskar till Street Team. Tyvärr är Malmö/Lund-kvoten redan fylld, vilket nog säger sig självt. Men om det nu skulle sitta någon här och läser som befinner sig untanför sydskåne under våren så är det ett ypperligt tillfälle att ansöka om en plats. Lättas är att ta kontakt med mig så mailar jag och bifogar de två viktiga dokument ni behöver läsa igenom och fylla i.
En gratis (nästan i alla fall om ni frågar mig) roskildebiljett är väl inget man tackar nej till?

P.S Glöm inte gå in på hemsidan och rösta på vad du vill se och höra för band på festivalen. 




Foto taget av mig själv när Gang Gang Dance spelar sönder Pavilion på Roskilde'09.


P.S.2 Nu har jag undrat för länge, vad är det för en figur vi har på Min Rymd egentligen? Är det en potatis? Och vem har gjort/satt upp den? Inte är det jag i alla fall. Vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0