"- High five everybody!"

Som jag påpekat tidigare så är jag dåligt inlyssnad på gammal musik enligt mig själv, och av andra som anser sig själva musikkunniga också för den delen. Så därför när det kommer lite musiktorka så här i början på året passar jag på att lyssna igenom lite. Det blir ju mest från de jag redan känner till, men nu kan jag i alla fall säga att jag kan texten till Brian Wilson's "In Blue Hawaii". För nu har jag lyssnat igenom "SMiLE" ganska många gånger som egentligen skulle blivit "Smile" om The Beach Boys-ynglingarna hade fått tummarna loss och gett ut albumet någong gång 1967. Fast många av låtarna finns ju förvisso med på senare album. 
Testa dig själv här nedan. Efteråt kommer dunderhiten alla nog redan kan texten till.




SMiLE på Spotify

En annan gammal låt i ny tappning här.

P.S Bli nummer två att lyssna på summer camp's "was it worth it?" på deras myspace här.
P.S.2 Och NU finns den uppe på Transparent att ladda ner.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fan jag blev nummer 23. Antar att du var nummer 1 :P

2010-01-11 @ 18:52:30
Postat av: Sara

Men om du skyndar dig så kanske du blir nummer 2 på free kisses låt "happy.family" även om den inte var någon höjdare :P

http://www.myspace.com/freeyourkiss

2010-01-11 @ 20:27:43
URL: http://www.minrymd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0