Fanfarlo @ Loppen

En ovanlig grej hände mig för någon vecka sedan. Jag fick ett mail av Amos från bandet Fanfarlo där han frågade ifall han skulle skriva upp mig och syrran på gästlistan till deras spelning i Köpenhamn på Loppen. Jag vet inte hur ofta det händer er (första gången för mig) men jag blev självklart glad! Har ju säkert med detta (obs! innan jag började bli halvt seriös, fattade hur man gjorde och publicerade en grej i månaden typ) att göra och lite fortsatt kontakt efteråt såklart. Tråkigt att jag missar Japandroids på Mejeriet dock. But hey, en konsert- och festkväll i Köpenhamn säger man väl inte nej till. För ett par dagar sedan publicerade KEXP youtube-kanal en inspelningsvideo på Fanfarlo's titelspår "I'm A Pilot" från förra årets album "Reservoir".




P.S Alltså det är ikväll om ni inte fattade.

Uppdatering: Klockan är nu 07:01, jag har kommit hem från flumfest i Christiania och jag ska lägga mig. Fanfarlo var underbara. De spelade en Fleetwood Mac-cover. Säger man godnatt eller godmorgon nu?



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är så hardcore!

2010-02-05 @ 19:28:35
Postat av: Sara

Du är uppenbarligen liiiiiite mer hardcore än jag. Jag orkar ingenting idag. Ska köpa något onyttigt till fortsatt plugg.

2010-02-05 @ 19:59:01
URL: http://www.minrymd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0