Lo-Fi-Fnk

När de två stockholmarna Leo coh August från Lo-Fi-Fnk gav ut sin fulländare "Boylife" 2006 var jag en av dem som nöjde mig med låten "Wake Up". Jag var också en av dem som alltid blandade ihop deras namn med The Though Alliance (TTA och LFF liksom) och deras låt "Wake Up" med Fibes, Oh Fibes! låt "Get Up" (de kom ju ut samma år och har "Up" med i titeln). Eller det kanske bara var jag som gjorde detta? Efter några år av tystnad (mer eller mindre) så är i alla fall Lo-Fi-Fnk påväg med nytt album. Jag är väl lite mer som Scar och hoppar inte högt av glädje (lyckligtvis inte pga dålig rygg) men jag tror att det finns en del Simbor där ute som längtat till denna dag. Kanske befinner sig de flesta i Tyskland dock. Jag har fått den uppfattningen.


Lo-Fi-Fnk - "Marching In"    





Myspace

Spotify


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0