The Proper Ornaments

Så innan jag myspacefyndtipsar vill ni säkert läsa något om Way Out West. Ja, det var bra. Vad var bästa? Svårt att säga, men av de jag inte sett tidigare så tyckte jag The Drums i Slottskogen. De höll den där fina linjen att inte hoppa över till för coola, alltså utstrålade den där coolhet som så många andra av oss gärna hade erhållit. Av klubbspelningarna så kan jag tyvärr inte skriva det jag tror jag vill skriva. Kom inte in på de jag helst ville. Men efter att i lördags bara kunna gå rakt in på Parken fick jag i alla fall bevittna en sådan där flummig tUnE-YarDs-spelning som jag hade hoppats på. Bra långhelg, bra långhelg.

Nu över till något helt annat, *trumvirvel*. Efter att ha varit iväg några dagara händer det alltid att jag samlar på mig lite myspace-friend-request's. Ett kommer ifrån The Proper Ornaments från UK. De låter så här. Ganska bra med andra ord.  





Kommentarer
Postat av: Mattias

Var du på Tune-Yards? Jag såg inte dig. Weeeeeeird.

2010-08-16 @ 21:19:10
URL: http://popponny.se
Postat av: Sara

Men va? Jag såg inte dig heller. Och som jag nu ser att du skrivit på Popponny; inte mycket folk ju. Stod också lite till höger. Weeeeird indeed!

2010-08-16 @ 23:04:55
URL: http://www.minrymd.nu
Postat av: Peter

Men Invasion då? Såg du dem då också?

2010-08-18 @ 15:22:58
Postat av: Sara

Ja, jag kollade lite på dem också. Fick en svettig kram av Lyxén sedan efter. Fråga mig inte varför.

2010-08-18 @ 22:32:21
URL: http://www.minrymd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0