What to do?

Kommer ni ihåg det där inlägget om vad ni bör göra den 20 maj? Är sjuk kluven på det. För Monotonix spelar ju samma kväll på Debaser. Och alla som var på deras spelning under Way Out West är inte sig lika efter det, på ett bra sätt. Dessutom fick jag nyss ett mail på Myspace som löd:

"heyo
we love monotonix. best live show you might ever see and the nicest guys period! meet them and tell them brad from orlando FL / summerbirds says HI.
you gonna have a great time!
take care
brad"
 

Så, nu har jag kanske bestämt mig. OKEJ, såg att det bara kostar 40 spänn också. Inte ens 90 som jag tycker är billigt för ett bra band utan 40! I rest my case!





Dessutom säger ju deras titel på skivan allt.


Myspace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0