Roskildes pressmöte

Kl 13 idag smäller det! Följ pressmötet live här: http://ekstrabladet.tv/live/

Har vi några gissningar?
Jag gissar på Arcade Fire. Både en gissning och en önskning.

Nähä :( Men självklart några intressanta släpp:

http://twitpic.com/1fqgvn

ca 15 bandnamn väntar och jag vet efter tidigare erfarenheter att jag brukar bli så här lightbesviken efter detta släpp och gladare i slutet av juni. Men sen så är inte Roskilde skräddarsydd för mig, det vet jag. Trots det den bästa festivalen jag varit på stämnings- och arrangemangsmässigt. 
Och ett tips till er som kanske är sugna men tänker att det inte är riktigt värt det prismässigt - Gör som jag! Jobba för dem på ett eller annat sätt. Detta inlägget är en del av mitt jobb för dem. Marknadsföring. I år är det kanske försent för Roskilde. Men kanske inte för en annan festival som tex Way Out West.  

Och om Roskildes hemsida inte skulle funka och du inte pallar läsa på flyern så kan ni se bandlistan här (Soundvenue) eller här (Facebook).




Kommentarer
Postat av: Änna

Elller så kan de jobba för oss ju! haha du har ingen koll Sara :P Det ÄR inte försent. Vi behöver 65st som städar på Roskilde. Mest framför orange scen (är det konsert kan man ju inte städa så mycket ;P) Skicka iväg ett mail till [email protected] för mer info.

2010-04-17 @ 12:20:51
Postat av: Sara

Meh! Jag tänkte som marknadsförare såklart. Men självklart får de hänga med oss genom KF Akustik. Som sagt maila Anna isf. Hon gillar mail.

2010-04-17 @ 13:15:31
URL: http://www.minrymd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0