Länkar

Det är många som frågar mig vilka musikbloggar jag läser. Jag la upp ett antal sidor under "Länkar". Jag la inte upp alla de största sidorna som Pitchfork osv. Fick till en ganska bra blandning storleksmässigt tycker jag.

  • Better Than Sex
  • Chocolate Bobka
  • Delicious Scopitone (skriver på franska men efter lite tjat från min sida och nu också efter att ha publicerats på Pitchforks hemsida några ggr detta året så börjar de så smått även skriva på engelska.)

  • GORILLAN
  • GvsB
  • Let's Pretend We're Bunny Rabbits
     


  • ROSE QUARTZ
  • Scmooze Blog
  • Stereogum
  • Suicide Dots (skriver på grekiska, men man kan alltid kolla på klippen och klicka vidare till myspace:en)

  • Transparent
  • WE ARE THE SLEEPYHEADS
  • Weekly Tape Deck

     
  • White Guys With Beards







  • P.S Det finns ingen lokig i uppdelningen av länkar. Det är tekniken som jävlas med mig. Dessutom stavade jag fel på Schmooze Blog.

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0