Hur tänker de?

Alltså hur tänkte de egentligen här? Ville stylisten styla alla tre lite skinnjacketuffa och sen var det bara Taylor som gick med på den brucangrejen? Isaac ser ju ut att komma direkt från ett bröllop (inte sitt egna för det har ju redan ägt rum). Och Zac har fått in den där 90talspärwikstengrejen. Äh, vad vet jag om mode, men symmetri! Och jag är väl ganska medveten om att det brukar se ut så här men nu är de lite äldre och kanske skulle kunna se genom det. I alla fall, ny låt, skiva, turné och hela fadderullan är på gång. Vet inte om det fortfarande är 10åringarna som kommer stå längst fram eller 40åringarna. Det låter ju lite mer vuxet om "Thinking 'Bout Somethin'' den här gången.


  


Låten

Två videoklipp



P.S.1 Ja, jag postade precis ett inlägg om Hanson. Måste gå ut och hitta någon jag kan name droppa lite indiebandnamn för nu. 

P.S.2 ANNA! Har du snott första skivan och julskivan? Eller ligger den väl förvarat på Långgatan? Man blir ju lite sugen...

Uppdatering: Nu ser jag att två vänner på Facebook redan har uppmärksammat det här igår. Råder det Hansonfeber? Mer än vanligt då alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0