Det Nya Spotify

Nu när det nya Spotify har dykt upp kan man ju se hur många (och namn!) som har subscribat mina listor. Sjukt kul att se en del på Min Rymd #1. Det trodde jag faktiskt inte! För jag är själv dålig på att lägga till listor. Inte lika många på Min Rymd #2 dock, men jag håller med er, #1 är bättre.
Fast nu efter denna nya appen (Anna och Anne L goes crazy) så kommer väl folk fega och inte lägga till lika många listor längre. Under dagen har redan tre klickat bort Min Rymd #1. Kan erkänna att jag också klickat bort en av mina tio listor jag sparat. 

P.S.1 Det är sex spotifynamn jag känner igen. Resten förblir mystiska (förutom de med för- och efternamn eller de som ansluter sig via facebook såklart). 
 

P.S.2 Nu drar Musiksektionen för Lundakarnevalen 2010 igång på riktigt! Hard (and fun) work work!




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0