While You Wait for the Others - video

Det är ingen hemlighet att jag fullkomlig älskar albumet Veckatimest
Hade först inte tänkt upprepa mig om bandtips. Men nu när jag börjat skriva mer än tidigare så är jag rädd att mina läsare glömmer eller missar viktiga tips.
Så om ni gjort det, kolla mina gamla inlägg också.
Fast egentligen är väl detta inte ett bandtips, mer musikvideotips.
Och sen gillar jag att snacka "kulturnyheter i veckan som gått".

I alla fall. Kom nyss på en sak. Jag var rädd för stop-motion-filmer när jag var liten. Var ni med det?
Det förekommer i alla fall stop-motion här och jag är inte rädd längre, det är riktigt fint. Faktiskt.

Grizzly Bear - While You Wait for the Others 



Myspace

Spotify (inte Veckatimest dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0