Plastiscines

Förra Gossip Girl-avsnittet var ett riktigt "håll-för-munnen-och-spärra-upp-ögonen-avsnitt" (utan att avslöja för mycket). Ni kan alltså förstå hur jag sitter här och egentligen bara vill klicka på play på dagens, men jag hinner inte riktigt. Det enda jag hinner just nu är att tipsa er som sett det förra (och alla andra också för den delen) att det franska tjejbandet Plastiscines som uppträdde i avsnittet har släppt en video till deras låt "Bitch". Personligen efter att ha kollat ett gäng youtube-klipp med dem så tycker jag de lät bättre för ett par år sedan. Demosoundet har sin charm helt enkelt.
Varsågod Maria och ha en rolig långweekend i Barcelona:

Plasticines - Bitch




Myspace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0