Choir of Young Believers

Jag har tenta på lördag i min kvällskurs Elementär danska 1. Därför passar jag på att lyssna på dansk musik.
Nä, där ljög jag lite.
Fast det finns ett nytt fint youtube-klipp av det danska bandet Choir of Young Believers uppe nu på kexpradio-kanalen.
Och för er som inte ens kommer ge detta en chans för ehhh ja, det är dansk musik, så kan jag upplysa er om att det faktiskt inte låter så danskt. Tycker jag i alla fall. Fast så mycket dansk musik lyssnar jag nog inte på så jag har rätt att säga så. Äh, ni fattar! 
  
Choir of Young Believers - Why Must It Always Be This Way



Myspace

Om ni vill lyssna på Spotify så får ni faktiskt söka själva. Har inte orkat installera det ännu efter min dag som ominstallationsnörd. Har varit ganska givande och självförtroendeboostigt. - All the women who are independent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0