Grizzly Bear

Om det var den första mars Veckatimest läckte är jag lite osäker på. Men nu ca tre månader efteråt (på cdon i alla fall) finns albumet att köpa i fysisk form. Och jag vill lova, det är värt det!
Till deras singel Two Weeks har en video spelats in. Denna kan man hitta på deras myspace. Även hela albumet är uppe för streaming. Personligen tycker jag videon är lite läskig. Därför visar jag er här i stället ett klipp från när de hälsade på hos David Letterman förra sommaren och spelade deras då nya låt.




Hör ni hur jävla bra det låter!? INTE? Lyssna igen!
Jag fick äran (ja, det är en ära) att få se dem live en gång under deras Yellow House-turné. Ja hoppas att få se dem igen under deras Veckatimest-turné.

Myspace

Hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0