Listan

Vad jobbigt det blev när jag var tvungen att bestämma mig för 10 inlägg. Bara ett till, och ett till. Kanske 15? -Nej! Så för att dämpa min listångest, vilken egentligen inte är så stor då jag redan har begränsat mig till mina redan publicerade inlägg, så kan jag ju meddela er att om ni vill ta del av hela minrymdåret så är det bara för er att plöja igenom månad för månad själva. Årets första halva är ganska så inläggsfattig och lättplöjd.
Men om jag skulle avsluta min i-landsjeremiad och ge er vad ni vill ha istället. Alltså, tio inlägg från minrymdåret'09 som ni inte får lov att ha missat. Utan inbördes ordning såklart. Eller förresten, en ordning finns, och det är datumen de postades. 

Bat For Lashes 

Grizzly Bear

The xx + Girls (Wihou! Två i ett!)

Dirty Projectors

Pains of Being Pure at Heart

Washed Out + Toro Y Moi

Neon Indian

Animal Collective

Yeasayer

Best Coast


Och så tycker jag faktiskt att jag får lov att påminna om min Min Rymd #1 på Spotify.



"Gissa bandet!"

Kommentarer
Postat av: Simon

Den Svenska Björnstammen, haha!

2009-12-29 @ 14:28:46
Postat av: Sara

Men åååh, från listan Simon. Från listan! :P

2009-12-29 @ 19:11:49
URL: http://www.minrymd.nu
Postat av: Annika

Tummen upp

2009-12-29 @ 22:19:28
Postat av: Simon

Från listan stod det ingenting om. Synd att det bara är tre björnar, annars kunde det varit Bear Quartet. Men okej då.

Taken by trees.

2009-12-30 @ 12:09:40
Postat av: Sara

Ledtråd: Ursus arctos horribilis (ja, jag har läst latin so what?)

Nu ska jag lyssna på Naomi Punk's 25minutersalbum. Underbart är kort.

2009-12-30 @ 12:44:59
URL: http://www.minrymd.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0