Beslutsångest

Jag som skulle ha det mysigt med Catalina i Malmö ikväll. Så går Tutankamon och ställer in! Egentligen har jag väl mest velat gå på The Very Best på Babel, men så är det det där med att gå själv (tur att tvillingen snart kommer hem). Nu är i alla fall inte debaserbesöket värt det, med resten som återstår. Men detta är kanske ett tecken? Ett tecken att jag borde gå på The Very Best. Jag sov när de spelade på Roskilde. Hörde efteråt att de var bra.
Ska kanske göra klart den där svenska skivan istället. Har 64 låtar. Måste välja ut ca 20. Känner på mig att jag inte alls kommer bli nöjd. Men hallå de är danskar. De lyssna ju på sånt här, bara!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0