The Sound of Arrows

Jag skulle bara kolla igenom mina (och killarnas) tidgare inlägg för att se vad jag hade skrivit om The Sound of Arrows innan. Ve och fasa! Jag fann inget inlägg!
Jag har alltså bara tänkt skriva ett inlägg och sen glömt bort det.
Skärpning!

I alla fall. Någon gång i början på förra året hörde jag deras låt Danger. Jag trodde det var Jens Lekman (Danger-låten är väl den enda som låter Lekmanaktigt) och skulle kolla upp det. Istället hittade jag dessa två söta Labradors-pojkar vid namn Stefan och Oskar.

Nu har de en ny låt och man bara måste gilla detta Never Ending Story-temat de har fixat i videon.
I och med jag inte postat något inlägg innan visar jag även deras "trailer" för låten M.A.G.I.C som också även den är fantastisk!

The Sound of Arrows - M.A.G.I.C (miniversion)



The Sound of Arrows - Into the Clouds



Hemsida

Myspace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0