Sincerely Yours-mystiken fortsätter...

Jag läste först om svenska jj på gorillavsbear. Lyssnade på första EPn och gillade det.
Det var inte sista gången jag varken läste eller lyssnade på musiken.
I dagens DN finns en välskriven artikel om just jj. Ingen vet egentligen vilka de/han/hon är.
Fast Marcus Joons vill ändå kalla jj för "popgrupp". Är det en grupp?
Artikeln finner ni här.
Och videon som omnämns finner ni här:




Burial som också nämns i artikeln är väl också värd att youtube:a då han är the king of dubstep, enligt mig som inte lyssnar så mycket på dubstep annars. Phaseone-remixen av Archangel är en av mina topplåtar på itunes, där ser man!




http://www.sincerelyyours.se


http://www.myspace.com/burialuk


Uppdatering 8/8: JJ's no2 finns nu på Spotify här.
Jag har även tagit reda på att det är en tjej från Vallentuna, född 88, som heter Elin som sjunger. Efter att ha sett några bilder på henne kan jag också konstatera att det är den blonda lockiga brud i musikvideon här ovan.
Det logiska är väl då att de andra två snubbarna också är med i jj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0