Paolo Nutini

För tre år sedan impulsköpte jag These Streets av Paolo Nutini. Som jag skulle älska det! Nutinis musik var som att se vilken kärleksfilm som helst.

Efter mycket snack och lite verkstad om ett nytt album har det äntligen kommit ett. Självklart köpte jag det direkt. Nu efter första singeln Candy har andrasingeln Coming Up Easy's musikvideo släppts. Sorry för att jag upprepar mig, men även denna video är lite svår att tolka. Är han ett fan av Donnie Darko eller gillar han bara kaniner som beter sig som och är stora som människor?
(P.S Det finns ju säkert en logisk förklaring, youtube-folket har börjat spåna på det i kommentarsfältet.)

Både These Streets och Sunny Side Up (som det senaste albumet heter) finns att lyssna på Spotify.




Hemsida

Myspace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0