Din bästa party/pepp-låt?

Jag gick nyss hem från skolan. Brukar ha de ca 12 minutrarna det tar att gå hem till att koppla av. Bara ta till mig vädret och försöka att inte tänka alls.
Idag tog jag till mig låten som kom ut ur mina hörlurar istället. Jag ville dansa. Ville att det skulle vara helg. Ville ha min syster och Elin brevid mig. Ville helt enkelt släppa allt som har med bekymmer och ångest att göra. Och i 4 minuter gjorde jag det.
Vilken låt är det då jag pratar om?
Jo, Basement Jaxx´s låt Good Luck. Den är fanimig en sån sjukt bra låt!
Nu vill jag veta eran låt. Vilken är eran måste på en förfest? Vilken blir ni bara sådär glad av och inte trött på?

Höj volymen, blunda gärna och sjung med!




As In RebekkaMaria spelar på Smålands ikväll. Bara jag hade någon att gå med, Maria?

Kommentarer
Postat av: oskar

Det blir ingen förfest utan

Bigmouth strikes again -Placebo (även om the smiths version är fin den med)

Måstelåt nummer två är

Last post on the bugle - the Libertines

2008-12-11 @ 11:10:10
URL: http://minrymd.nu
Postat av: Änna Paulmör

ahh så många roliga stunder med basement jaxx :):)

det känns ju lite klyschigt för mig att säga samma låt. Och jag är ju inte den som är den. Good Luck ska vara med. Men samtidigt så består inte förfest-listan av endast 1 låt.

Två band som gör livet ännu mer värt att leva är iaf VETO och Passion Pit. Jag älskar dem så mycket så jag bölar!

inte klyschigt med cheezzzzyy istället ;)

2008-12-11 @ 17:59:29
URL: http://www.myspace.com/klubbsoda
Postat av: koffa

This Charming Man och Det snurrar i min skalle funkar fan fortfarande. Något från Modest Mouse-skivan Good news är också givet. Och kanske Dashboard. Och Daft Punk eller annan lättigänglig och lite trashig elektro.

2008-12-12 @ 17:44:51
Postat av: Fredrik

hej koffa! nya låtar finns uppe på min myspace! snart kommer kanske även en glass candy-remix. ska få delarna från beatific (jag visade dig några av deras låtar på emmaboda)!



ha det fint!

2008-12-15 @ 23:32:04
URL: http://www.myspace.com/fredguyhellyeah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0