What became of the likely lads ?

Jag är egentligen inte speciellt mycket för musikvideos. Vet inte riktigt varför men så är det. Men en av dom få videor som jag faktiskt gillar är redan nämnda. The LIbertines What became of the likely lads. Videon är så mycket england och jag tycker verkligen att den förstärker låten precis så som en musikvideo ska göra. Videon är som koffa skrev tidigare regiserad av Mattias Montero som är en fantastisk bra resigör jag kan rekomendera allt han gjort (med undantag för kens-ingenting video). Libertines är för övrigt ett av det bästa banden som finns om ni frågar mig.



Här har ni den. Bjuder även på can´t stand me now som är en fantastiskt bra låt den besktriver verkligen Petes och Karls relation på ett fantastiskt sätt.



Mer om Mattias Montero

http://mattiasmontero.com/

Skrivet av Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0