Simons tips #1. Gör flygresan till den magiska resa den borde vara.

Svefn-g-englar med sigur ros har följt med mig på alla flygresor jag gjort de senaste åren. Sen en god vän introducerade bandet för mig så har jag fortfarande bara vågat lyssna på denna låt. Det tog tre lyssningar innan den fastnade men nu tycker jag den är så magiskt vacker att jag inte vågar utforska sigur ros övriga låtkatalog, i och med risken att bli gravt besviken. Med Svefn-g-englar på nästan elakt hög volym i lurarna, ögonen antingen slutna eller blickandes bort över molnen blir flygresan sådär magisk som den var när man fantiserade om att flyga i sin barndom.


Artikeln är engenhändigt skriven av Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0