Pop för hela familjen

Blev väldigt exalterad idag när det damp ner ett mastigt kuvert från Adrian Recordings, det var med darrande fingrar jag satte på Familjens 7"-LP:n Det snurrar i min skalle, purfärskt från vinylpressarna. Och visst fasiken lät det bra. B-sidan Feber var rejält trevlig den också, med soul och R&B stjärnskottet Ninsun Poli på sång. Så, för er alla som ännu inte blivit frälsta av Familjen kommer här väckelsevideon till Det snurrar i min skalle.



Länktips:
FAMILJEN - Det snurrar i min skalle
Familjen på Myspace
Ninsun Polis hemsida
Ninsun Poli på Myspace

Denna artikel var egenhändigt ihopsnickrad av: Koffa

Kommentarer
Postat av: Kurt

Helvete vilken dålig låt :E

2007-11-08 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0